Co już zrobiliśmy?
* oglądaliśmy filmiki tematyczne,
* czytaliśmy komiksy,
* uzupełnialiśmy zeszyty ćwiczeń,
* zapoznaliśmy się z broszurami o UE,
* tworzyliśmy mapy skojarzeń nt. ZMIAN KLIMATU.
Uczniowie w tym czasie dowiedzieli się, co wpływa na zmiany klimatu, jakie są efekty tych zmian i jak można je powstrzymać. Zdobyli praktyczne wskazówki, co oni sami mogą zrobić w najbliższym otoczeniu, by ograniczyć negatywny wpływ człowieka na środowisko. Poznali rozwiązania służące przeciwdziałaniu skutkom zmian klimatu w miastach oraz możliwości wykorzystania Funduszy Europejskich w tym obszarze.
Co jeszcze zrobimy?
Spróbujemy wygrać KONKURS!!!
Musimy nakręcić filmiki nt. zmian klimatycznych, adaptacji do nich i sposobów przeciwdziałania im w najbliższym otoczeniu. Gra warta jest świeczki, bo na laureatów (12 zespołów) czekają cenne nagrody: 3-dniowa wycieczka do Warszawy dla zwycięzców pierwszego miejsca, monitory interaktywne i laptopy dla szkół, karty upominkowe dla uczniów i opiekunów zespołów.
Zatem trzymajcie za Nas kciuki!!!
My postaramy się wygrać, chociaż już czujemy się zwycięzcami, bo wiemy, co sami możemy robić na co dzień, by spowolnić negatywne zmiany klimatu:)
Klasa 7a i klasa 7c
z opiekunem panią Ewą Doroszuk